איך לבחור מיטה לחתולים?

ממש כמו בני אדם גם חתולים אוהבים להתפנק ולהתכרבל במקומות חמימים ונעימים. מיטה לחתולים שתהיה נוחה ונעימה יכולה ללא ספק לספק את צרכיו בעניין הזה. ישנן מיטות בגדלים וסוגים שונים, צבעים שונים, חומרי גלם שונים ועוד. אז איך בוחרים מיטה לחתול? הינה כמה פרמטרים שאתם רוצים להתחשב בהם.

פרמטרים המשפיעים על בחירת מיטה לחתולים:

  • גודל המיטה – אז אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא כמובן נושא הגודל של המיטה. במידה ומדובר בחתול גדול טוב יהיה לקנות מיטה גדולה יותר. עם זאת, חתול לא אוהב מיטה גדולה מידי ולרוב יעדיף שיהיה לו חמים ונעים מכל הצדדים. לכן נסו להתאים את המיטה לגודל של החתול. במידה ויש כמה חתולים כדאי יהיה לקנות מיטה גדולה. כמו כן, במידה ומדובר בגור חתולים הוא יצטרך בטווח הקרוב מיטה קטנה שתתאים למידותיו אך בטווח של כמה חודשים מיטה גדולה יותר. לכן שקלו מראש לקנות מיטה שכזו אם אתם מחפשים לצמצם בעלויות.
  • חומר הגלם – מיטות לחתולים עשויים להיות עשויים מחומרי גלם שונים. בדרך כלל מיטה מומלצת תהיה עשויה מכותנה עם ריפוד דוחה מים, שיאפשר לשמור על המיטה בצורה הטובה ביותר, ימנע חדירה של מים שעשויים לפתח עובש ועדיין ישמור על מגע רך ונעים.
  • מיטה/מזרון – מיטה לעומת מזרון תכלול גם דפנות שיאפשרו לחתול להישען ולרבוץ בתנוחות נוספות, כמו גם לספק תמיכה במידה והחתול מתכרבל ומתהפך בתוך המיטה.
  • קלות הניקוי – חשוב שהמיטה תהיה מחומר גלם שקל ונוח לנקות, אינו סופג מים וניתן לכבס ולנקות בצורה נוחה ויעילה.
  • עיצוב – עבור רבים גם העיצוב והצבעים של המיטה חשובים, לכן יש מיטות בעיצובים שונים ובצבעים שונים. הסגנון הקלאסי ישלב בין צבע אפור לצבע נוסף (אדום, כחול, סגול, ורוד וכו’).
  • מחיר – ניתן למצוא מיטות לחתולים במחירים של החל מ100 ועד 350 שח בממוצע. ככל שהמיטה איכותית וגדולה יותר כך גם המחיר גבוה יותר. קחו זאת בחשבון בבחירת המיטה הרצויה לכם עבור החתול שלכם.

שינה טובה היא המפתח לחיים שמחים ורגועים של החתול שלכם:

חתול ישן בממוצע 12-16 שעות ביום. על מנת לשמור על מצב רוחו של החתול ולוודא שהוא יישאר רגוע ונינוח הוא צריך יהיה ליהנות מהשינה שלו. על אף שחתולים יכולים למצוא את עצמם ישנים כמעט בכל מקום, בוודאי כאשר הם בתוך הבית שלכם הרי שכדאי שתהיה מיטה נוחה ונעימה בה הוא יוכל לרבוץ וליהנות ממנה לשינה טובה ונינוחה יותר.

היכן נמקם את המיטה בבית?

אז כפי שאמרנו כאן מוקדם יותר במדריך זה – המיטה מהווה חלק בלתי נפרד מהעיצוב של הבית ומגיעה בעיצובים ובצבעים שונים. בעוד המיטה הקלאסית מגיעה בצבע אחד או שניים בדרך כלל יש מיטות בעיצובים שונים כמו פסים, נקודות ואפילו לבבות. אתם צריכים לבחור במיטה שתתאים לכם ביותר מבחינת העיצוב והמיקום בו אתם רוצים להניח את המיטה. מיקום המיטה צריך להיות כזה שיהיה נגיש לחתול שלכם מצד אחד אך לא מפריע לכם בדרך בהליכה בתוך הבית שלכם. אתם רוצים שהחתול שלכם יוכל להגיע אליה בכל פעם שהוא ירצה לישון ויזכור שהיא נמצאת שם ומצד שני שתהיה כמה שפחות בולטת.

היכן נוכל למצוא מיטה לחתולים שתתאים לחתולים שלנו?

אצלנו במחמדים תמצאו מגוון מיטות מדליקות לחתולים במגוון צבעים, עיצובים וגדלים שונים. כל המיטות במחירים אטרקטיביים ונוחים במיוחד כך שתוכלו להרשות לעצמכם לפנק את החתול שלכם במיטה נעימה, רכה וקלה לניקוי ותחזוקה שוטפת. לפרטים נוספים תוכלו להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו בטלפון או באמצעות יצירת הקשר באתר.

 

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

X
דילוג לתוכן preloader