איך לבחור צלחת אוכל לחיית המחמד שלנו?

אם יש לכם כלב או חתול, אתם בוודאי יודעים שעליכם לעשות את כל מה שניתן  על מנת לדאוג לצרכים שלהם. יש צורך לרכוש עבורם מגוון מוצרים שונים העונים על הצרכים שלהם וכמובן גם לספק להם מזון ומים. כיוון שאם אתם לא תעשו את זה עם בעלי החיים הגדלים בביתכם אף אחד לא יעשה את זה. בין היתר תצטרכו לדאוג להם ל: מזון איכותי עבור הכלב או החתול, צעצועים מיוחדים, חטיפים, מיטה או מלונה, חול לצרכים אם מדובר על חתול וכמובן צלחת אוכל לחיית המחמד, אשר יאפשרו לכלב או לחתול לשתות ולאכול בצורה נוחה ונעימה. ההיצע כיום בתחום מוצרים לחיות מחמד הינו גדול ומגוון ועל כן, לא קל לקבל את ההחלטה לגבי איזה מוצר בדיוק לרכוש לכלב או לחתול שלכם. גם כאשר מדובר על צלחת אוכל לכלב, כדאי מאוד לבדוק היטב איזו צלחת תתאים ביותר לצרכים העומדים על הפרק, על מנת שתשרת את הכלב או החתול שלכם בצורה הטובה ביותר.

סוגים של קערות לאוכל עבור חיות מחמד

כיום כאמור ניתן למצוא סוגים שונים של קערות אוכל לחתולים וכלבים וכדאי מאוד להכיר את הסוגים השונים בכדי לקבל החלטה נכונה. בין הסוגים המוצעים כיום ניתן למצוא קעריות פלסטיק, מתכת ועוד.

קערות פלסטיק אשר מהוות את אחת האופציות הפופולאריות ביותר כיום. קערות הפלסטיק מגיעות במגוון רחב של צבעים וגדלים, כך שכל אדם יכול לבחור עבור חיית המחמד שלו את הקערה המתאימה לו ביותר. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי הקערות הללו יכולות להישרט בקלות וכן, הן נשחקות בצורה מהירה ולא מחזיקות מעמד לאורך זמן ועל כן, אם חשוב לכם לרכוש צלחת שתחזיק מעמד בצורה הטובה ביותר לאורך זמן, קערת פלסטיק היא לא הבחירה הטובה ביותר. היתרון שלה לעומת זאת, הוא המחיר הזול באופן יחסי לסוגים אחרים של צלחות.

סוג נוסף של צלחת אוכל היא צלחת נירוסטה. מדובר על צלחת עמידה מאוד. היא לא סופגת ריח של מזון והיא מגיעה במגוון גדלים וגבהים. כל אדם יכול לרכוש לחיית המחמד שלו את הצלחת המתאימה לו ביותר. העמידות שלה מאפשרת להשתמש בה לאורך זמן.

כדאי גם לרכוש סטנד מסודר על מנת שהצלחת לא תטייל לכם ברחבי הבית בכל פעם שהכלב/חתול שלכם יאכל.

מדוע חשוב לבחור בצורה נכונה צלחת מזון לחיות מחמד?

אין ספק שבחירת צלחת מזון לחיית המחמד שלכם איננה עניין של מה בכך אך גם לא תדרוש מכם להשקיע שעות רבות של מחשבה מצד שני. חשוב מאוד לבחור בצלחת איכותית, עמידה ובעיקר, בכזאת שתאפשר לחיית המחמד שלכם לאכול ולשתות ממנה בצורה נוחה. כאשר מדובר על שתיית מים, בכדי לעודד את חיית המחמד לשתות, יש צורך לדאוג שהמים יוצעו עבור חיית המחמד בצורה נוחה ונגישה ועל כן, שימוש בקערה נוחה ומתאימה למידותיהם מעודדת אותם לשתות ועל הדרך מונעת מהם להתמודד עם בעיות רפואיות או בריאותיות אשר יכולות להיווצר כתוצאה מהתייבשות.

גם בכל הנוגע לאוכל של חיית המחמד שלכם חשוב להנגיש להם אותו בתוך קערה בצורה מסודרת ולהרגיל אותם לאכול בקערה ולא ברחבי הבית. ישנם בעלים של חיות מחמד שבטוחים שאפשר לתת להם את האוכל גם על הרצפה בחצר או בכל מקום אחר. אולם, חשוב מאוד להבין שהמטרה היא למנוע מחיית המחמד לאכול אוכל שמעורבים בו חיידקים. מעבר לכך, כאשר משתמשים בצלחת, מלמדים את חיית המחמד שאסור לאכול אוכל מהקרקע ויש צורך לאכול רק אוכל שמגיע בצלחת. בנוסף, תימנעו מכך שחיית המחמד פשוט תפזר לכם אוכל ברחבי הבית.

כיצד תבחרו צלחת אוכל לחיית המחמד בצורה הטובה ביותר?

בבואכם לרכוש צלחת אוכל לחיית המחמד שלכם, עליכם לשים דגש על כמה דברים חשובים: ראשית כל, עליכם לוודא שהצלחת מגיעה בגודל המתאים עבור הכלב או החתול שלכם. אם הצלחת תהיה קטנה מדי ביחס לכלב או לחתול הרי שהם ימצאו את עצמם מתקשים לאכול ממנה או שהם פשוט יכולים לשפוך את המים או את האוכל מהצלחת בכל פעם שהם ינסו לגשת אליה. המטרה היא לבחור בצלחת שתתאים לגודל חיית המחמד שלכם ותאפשר להם לשתות או לאכול ממנה בצורה נוחה.

דבר נוסף הוא חומר גלם. מעבר לעובדה שיש צורך לבחור בחומר גלם עמיד ואיכותי, חשוב מאוד לבחור חומר גלם בטוח שלא מסכן באופן כלשהו את חיית המחמד שלכם. כלומר, חשוב שזה לא יהיה חומר גלם שפולט רעלים או שהמגע אתו יכול לסכן באופן כלשהו את חיית המחמד שלכם.

כמובן שכדאי לבחור בצלחת למזון או מים שיהיה קל לנקות אותה לעתים קרובות.

 

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

X
דילוג לתוכן preloader