רוצים לקחת את הכלב לקמפינג? אלו כמה דברים שתצטרכו לדאוג להם

האם יצא לכם פעם ללכת לקמפינג או אפילו טיול יומי בטבע עם המשפחה שלכם ולראות שמשפחות אחרות פורסות אוהלים והכלבים שלהם מתרוצצים סביבם בשמחה? ודאי אמרתם לעצמכם “נהדר! פעם הבאה אני מביא את רקסי איתנו”. כעת אתם מתכננים את הטיול הבא שלכם עם המשפחה בטבע ובין אם אתם מתכוונים להקים אוהל ולישון בטבע, לשכור קרוואן או לצאת מהבוקר עד אחר הצהריים – ייתכן ותרצו לקחת את הכלב אתכם ליהנות מכל הכיף הזה ולצבור חוויות מדליקות ומשותפות. אז הינה כמה טיפים לדברים שתצטרכו לדאוג להם אם אתם רוצים לקחת את הכלב לקמפינג ביחד אתכם.

#1 – היכן יישן הכלב שלכם?

במידה ואתם יוצאים לכמה שעות ליער נחמד או כמעט לכל אזור אחר בטבע – הכלב שלכם יוכל ללא ספק לבלות בישיבה או שכיבה לצידכם על הארץ במידה וזו לא חמה מדי. במידה ואתם מתכוונים ללון שם בלילה תצטרכו אוהל מספיק גדול שהוא יוכל לישון אתכם באחת הפינות באוכל. כמו כן במידה והאדמה חמה מדי כדאי להביא מהבית מזרן או שמיכה עליה הוא יוכל לרבוץ בנחת במהלך היום.

#2 – קערות ואוכל:

כמובן שהכלב שלכם יצטרך לאכול במהלך היום וגם אם אתם מתכננים לעשות על האש זה לא תחליף למזון שהוא צריך לצרוך במהלך היום שיותר בריא עבורו. כמו כן כדאי שהוא ישתה הרבה מים במהלך היום. לכן, קחו אתכם את הקערות של הכלב מהבית או קופסאות פלסטיק המיועדות  למזיגת מים טריים ומזון במהלך היום. אל תזרקו לו את האוכל על האדמה ותתנו לו לאכול אותו עם חול.

#3 – רוצים לקחת את הכלב לקמפינג? הכינו צעצועים ומשחקים:

בטבע יכולים להיות מגוון גירויים מעניינים שהכלב שלכם ירצה לחקור וליהנות מהם, אך במהלך היום ייתכן והוא ישתעמם ויחפש תעסוקה חדשה. אתם לא רוצים שהוא יצא לטייל ויציק למטיילים אחרים או חלילה ייעלם איפשהו בטבע – לכן אתם רוצים לוודא שהוא נמצא תמיד קרוב אליכם ולספק לו זמן משחק ואטרקציות שונות. לדוגמה: צלחת מעופפת או אפילו כדור שיוכל לשחק עמו לבד או ביחד אתכם. לחצו כאן לקטגוריית המשחקים והצעצועים שלנו.

#4 – קולר ורצועה:

בהמשך לסעיף הקודם, במידה והכלב שלכם לא ממושמע מספיק או סקרן מדי ואתם חוששים שיסתובב בחופשיות כדאי יהיה לקחת אתכם את הרצועה המתאימה לקולרה שלכם וכזו שתהיה מספיק ארוכה שיהיה לו מרווח תנועה של כמה מטרים בסמוך לאזור בו אתם יושבים. מוטב לבחור ברצועה כזו שתוכלו לסדר את אורכה בהתאם לצרכים שלכם ולאזור הקשירה. ודאו שהכלב שלכם יוצא עם הקולר ותגית הזיהוי שלו.

#5 – ערכת עזרה ראשונה:

ערכת עזרה ראשונה חיונית לא רק להרכב בני האדם שאתם יוצאים עמו אלא גם לכלב שלכם. ודאו שאתם לוקחים אתכם את הכדורים שאתם צריכים לתת לכלב שלכם (אם יש כאלה), תחבושות וכל מה שאתם צריכים על מנת להעניק עזרה ראשונה במקום. בטבע יכולים להיות קוצים, מסמרים, זכוכיות וכד’. לכן חשוב שתהיה לכם האופציה לטפל בחבר הפרוותי שלכם במידת הצורך.

#6 – שקיות קקי – לשמירה על הסיבה:

אתם נמצאים בטבע כל היום ואולי מעבר לכך. סביר להניח שהכלב שלכם יצטרך לעשות צרכים. במידה ואתם נמצאים בשמורה מסודרת סביר להניח שהשארת הצרכים של הכלב שלכם על מדרכות או אפילו על הדשא או אזורי ישיבה/הליכה במתחם עשויים לגרור קנסות, לפגוע בסביבה ובבעלי החיים בה וכמובן לפגוע במטיילים אחרים ולהפוך את המתחם לפחות נעים עבורם (ועבורכם בסופו של דבר). על כן חשוב לקחת אתכם שקיות קקי ואפילו מגבונים או נייר מגבת במידת הצורך.

#7 – הכינו חטיפים טעימים לפעילויות:

אתם נמצאים בטבע וזו הזדמנות נהדרת עבורכם ליהנות מפעילות משותפת עם הכלב שלכם. קחו אתכם שקית או קופסא עם חטיפי אילוף מדליקים, קטנים וטעימים ונצלו את ההזדמנות להשקיע בפעילויות ובשיעורי אילוף עם הכלב שלכם.

לסיכום; יציאה לקמפינג עם הכלב שלכם יכולה להיות חוויה מרגשת במיוחד. דאגו להצטייד בכל מה שאתם צריכים לצורך טיול נעים בטבע ושהייה בטוחה ורגועה. באתר שלנו מחמדים תמצאו מגוון מוצרים מאלה שדיברנו עליהם כאן במחירים אטרקטיביים ועם משלוח עד אליכם. אל תשכחו להצטייד מראש ככל האפשר.

 

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

X
דילוג לתוכן preloader