טיפול בחיות מחמד מצריך מאתנו לדאוג למעטפת מלאה המקיימת את צרכי החיה שאנו מגדלים. בין אם מדובר בדגים, תוכים או ארנבים ובין אם מדובר בכלבים וחתולים הזקוקים אפילו למעטפת מלאה יותר. מלבד מזון ומים תצטרכו לדאוג להם למיטה, צעצועים, טיפול רפואי ולעתים גם תוספי תזונה ותרופות. יש יתרונות וחסרונות לחנויות חיות בכלל וכן גם כאשר עולה השאלה האם כדאי לרכוש מוצרים לחיות מחמד בחנות פיזית או בחנות דיגיטלית. בדקות הקרובות נבחן את ההבדלים השונים כאשר לבסוף תוכלו לקבל את הבחירה שלכם. כמובן שלכל שאלה – הצוות המקצועי של מחמדים חנות חיות – ישמח לעמוד לשירותכם.
הדבר הראשון שנרצה לבדוק הוא את אמינות החברה:
בחיפוש אחר חנות חיות פיזית או דיגיטלית נרצה בראש ובראשונה לבדוק את האמינות של החברה העומדת מאחורי החנות. כלומר את הבעלים של החנות. לעתים החברה תציג את עצמה כמותג עצמאי ולא את שם הבעלים העומד מאחורי החנות. במקרה כזה פשוט נרצה לבדוק את האמינות של המותג. כאשר מדובר בחנות פיזית, אנו יודעים שיש לנו מקום להגיע אליו במידת הצורך, לא רק כדי לברור את המוצרים אלא בעת מקרה של תקלה במוצרים או צורך בהחלפת המוצר. כאשר מדובר בחנות אונליין הרי שהחזרה של מוצר תהיה פחות נוחה לרוב, אך בכל הנוגע לאמינות אין סיבה שחנות אונליין לא תהיה אמינה לפחות כמו חנות פיזית. בחנות כמו מחמדים למשל יש סניף פיזי של החנות במרכז הווטרינרי של החברה וגם חנות דיגיטלית אטרקטיבית, נוחה ומאובטחת לביצוע הזמנות עם משלוח עד בית הלקוח.
הגעה פיזית אל המקום:
בהמשך לסעיף הקודם אנו רוצים לחדד את נושא המיקום של החנות. חנות פיזית שאין לה אתר חנות ממנו ניתן להזמין דברים, תדרוש מאתנו להגיע פיזית אל החנות. על אף היתרונות הכרוכים בכך – הרי שעבור רבים מדובר בעול הכרוך בבזבוז זמן, במאמץ, בהוצאה כספית ועוד. מרבית האנשים מעדיפים לבצע הזמנה אונליין או בטלפון מהחנות ממנה הם רגילים להזמין ולבצע הזמנה של האוכל או המוצרים השונים לחיית המחמדים שלכם בקלות ובמהירות עם משלוח עד הבית. במידה וכבר בחרתם לעבוד עם חנות פיזית ולא דיגיטלית, הרי שתרצו לעבוד עם חנות הנמצאת קרוב אל מקום המגורים שלכם שההגעה לחנות תהיה נוחה ככל האפשר.
גיוון המוצרים המסופקים על ידי חנות חיות פיזית או דיגיטלית הוא גם חשוב:
בחנות פיזית המקום לתצוגה בחנות הינו מוגבל לגודל החנות וגם המלאי מוגבל לגודל המחסן והחנות. על כן בדרך כלל בחנות דיגיטלית תמצאו מבחר גדול יותר של מוצרים, מלאי זמין ומגוון רחב של אפשרויות וספקים. בין אם מדובר במלאי של חנות פיזית או דיגיטלית תמצאו שם לרוב: סוגי מזון שונים לחיות מחמד, משחקים וצעצועים, מיטות ומזרנים, חטיפים ועוד. חנות מחמדים למשל, מספקת גם תוספי תזונה לחיות מחמד.
אחראיות ומחירים:
הדבר הבא שנרצה לבחון הוא כמובן אפשרויות התשלום שיש לנו, נוחות ביצוע ההזמנות, המחירים והאחראיות על המוצרים. בכל הנוגע לאחראיות על המוצרים לרוב אין הבדל בין חנות חיות פיזית או דיגיטלית. בחנות דיגיטלית לרוב יהיה עמוד תנאי שימוש המציג בין היתר גם את מדיניות החזרת המוצרים, ביטולים, זיכויים וכד’. המחירים יהיו לרוב אטרקטיביים יותר בחנות דיגיטלית מאשר בחנות פיזית כיוון שאין לבעל החנות הדיגיטלית את אותן הוצאות שיש לבעל חנות פיזית, אותן הוא צריך לכלול בעלויות המוצרים שלו. כמו כן הסביבה הדיגיטלית תחרותית יותר וגורמת באופן טבעי לכולם להוריד מחירים ולצרכנים להרוויח מכך. אפשרויות התשלום בחנות הפיזית עשויים להיות באמצעות כרטיס אשראי ומזומן, לעתים באמצעות שיקים, כאשר בחנות האונליין לרוב התשלום יתקבל באמצעות אשראי ישירות דרך האתר או באמצעות הטלפון.
שירות לקוחות וזמינות:
ללא קשר אם מדובר בחניות חיות פיזית או חנות דיגיטלית אתם ללא ספק רוצים לבחון את שירות הלקוחות והזמינות של החברה. חנות חיות פיזית תהיה זמינה עבורכם רק בשעות הפעילות שלה, כאשר בחנות דיגיטלית תוכלו לבצע את ההזמנה 24/7 בהתאם לצרכים והנוחות שלכם. שירות הלקוחות יתקבל בדרך כלל בהתאם לשעות הפעילות של החברה.